torsdag 29 januari 2009

Fortsättning...

Nu har vi hunnit vila i soffan, äta mat och Axel sover igen. Så nu gör vi ett nytt försök med lite uppdatering!!

Just nu är det mycket bröllop i huvudet....
Vi funderar på musik, finns ju hur mycket som helst att välja på! Men vi har hittat några favoriter, ska bara se att det är ok men kantorn.
Lars har lagt in massa musik i sin dator som han har plockat ihop en lista av. Med all möjlig musik så det blir kanon när bandet inte orkar spela mer!

Vi har även varit och provdukat, gick inte att göra som vi tänkt. Men vi hittade en helt ok lösning. Kollade lite porslin och glas, så där får vi nog göra lite inköp...
Sen måste vi snart bestämma vem som ska göra maten! Har egentligen inga direkta förslag. Måste ta tag i det!
Funderade lite på bordplaceringen härom dagen. Det blir inte lätt!! Men vi hoppas vi hittar en bra lösning där igen blir besviken!

Det är en del att bestämma! Vi har sagt att vi inte ska ses innan kyrkan, men det ska vi kanske ändå göra... Sagt att vi ska ta kort efter, men så kom Lars och sa att vi kanske ska ta innan.
Men det tycker inte jag. Ska vi ta på oss ringarna och "låtsas" att vi gift oss. Näe det går jag inte med på!!! Det får bli efter när vi verkligen gjort det!!
På tal om ringar så är allt bestämt och klart det är skönt!!

Men det vi funderar på är vad vi ska heta i efternamn. Vi har ju båda två ovanliga.... Jag kan tänka mig att sätta ihop dom på något sätt men det tyckte inte Lars. Vi trodde att vi kunde ta namnet Feiff från Lars sida, men det gick inte. Det som jag har på min sida som vi kan ta är Schultz.
Det tåls att tänka på! Det är ju ett namn man ska ha resten av livet!

Som ni märker kommer det bli mycket bröllop, när det väl skrivs något!!

Tyvärr har jag inga kort att lägga in. Kom på att jag har inte tagit några sen jul... Dåligt får bli en bättring!!

Inga kommentarer: