fredag 16 januari 2009

Ta mig i kragen!!

Nu är det kanske dax igen efter ett par veckor!!

Har inte direkt haft lust att blogga. Känner att det inte hinns med..... Finns så mycket att planera och tänka på! Sen har ju Friskis dragit igång igen. Mycket att tänka på vid termin starten men nu avgår ju jag i feb. det ska faktiskt bli skönt....

Just nu är det lugnt resten av familjen är i Halmstad. För jag och brudarna ska åka på SPA i helgen. Tylösand är det som gäller ska bli så himla skönt, bara det att jag har blivit dunder förkyld, när var jag det senast.....?? Så himla typiskt!! Jag har tänkt att ta en behandling men jag måste ringa och kolla vad dom säger när man är förkyld....

Annars har vi varit på sjukan med Axel. Han var visst på väg att få dubbelsidig öroninflammation, så det blev pencillin... Han har ju varit hängig sen jul. Men nu är han mycket piggare igen!!

Vi har hunnit med en tripp till Stockholm med Fam Milton!! Jätte trevligt och mysigt! Badade först i Södertälje (inget att rekommendera) för att sen bege oss till hotellet! Dagen efter blev det en sväng på stan. Tuva är så farsinnerad av att åka tunnelbana!!

Har hunnit med endel bröllopsplanering oxå!! Klänning provad (kanske jag redan skrivit), ringar kanske bestämda och klara, ska ta tag i maten och fotograferingen nu, det är nästa projekt!

Nu är det dax för frukost!! Sen ska jag bara ta det lugnt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt med bröllopsplaner!!