tisdag 22 april 2008

Fam Milton på besök!

Ikväll har Fam Milton varit på besök. Jag ringde Maria igår och sa att jag hade ont i ryggen, så ikväll kom dom ut. Så nu känns det bra igen, fast jag är lite öm.... TACK!!
Det sista Tuva sa innan hon gick och la sig var. Vem lämnar mig hos Jocke?? Så nu Jocke är det till att hålla vad man lovar....

Annars har vi städat idag! Det var dax! Jag vet inte när vi städade hela huset senast..... Men nu har damm råttorna försvunnit för denna gång! Men dom är snart tillbaka igen.

Idag har vi vägt Axel igen han väger nu 3 855 gram. När vi åkte hem från Neo. vägde han 3 695gram. Så det blir ju 160gram på nästan 1 vecka....

Imorgon ska vi till socialen och säga att Lars är pappa. Jag tycker det är så töntigt! Men det är ju något man måste!
Nähä nu är det dax att lägga sig i soffan en stund!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj va kul att läsa om er, tack för adressen Lars jag längtar så in i att få träffa lille Axel och dej Josse så klart. Tuva oach Lars var ju här när jag fyllde 25 tack för det.

Josse sa...

25..... Är det nån som har åldersnoja.....

Anonym sa...

Hoppas ni kommer snart.... Blir nog vi som kommer till Halmstad innan. ;-))

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.