tisdag 15 april 2008

Mjölkstockning!!

Fy bövelen vad ont det gör!!! Men ända har jag nog kommit undan lindrigt....
Har haft feber inatt men nu börjar den försvinna....

IMORGON hoppas jag Axel får komma hem! Läkarna sa idag att om inget händer under natten får han komma hem imorgon!!! Jippi!! Men jag ska väl egentligen ställa mig in på att han får vara kvar och då är det min tur att sova på sjukhuset.... Är så glad och tacksam för att Lars har erbjudit sig att vara hos Axel. Så jag får vara hemma och mysa hos Tuva.

På fredag fyller Lars syster Lill 40 år så då var ju tanken att vi skulle på kalas och träffa hela släkten men så blir det ju inte nu.... Men jag tror Lars och Tuva ska åka. Så är jag och Axel hemma.

Nähe nu ska jag försäka få min donna i säng. Så jag kan lägga mig en stund innan Desperate börjar....

1 kommentar:

Emelie sa...

Det låter inte allt för mysigt!!