torsdag 17 april 2008

HEMMA!!

Äntligen är hela familjen samlad här hemma! Axel fick komma hem igår som tur var! Men det blev en omställning för lill fisen. Hon har ju alltid kunnat varit van att tjoa och stimma men nu när lilleman ska få lite ro är det ju inte så lätt. Sen är det en om ställning för mig oxå! Jag har kommit fram till att jag inte ska ha små barn så det är tur att vi är klara med den biten. I natt skulle jag ta honom men inte gick det bra utan Lars fick hjälpa mig.... Han har ju haft honom ett par dygn nu så jag kände mig så ovan..... Sen åt han lite då och då och spydde lite då och då. Sen är det ju inte lätt för honom att vänja sig vid sin nya säng. Sen måste jag bli bättre på att ha tålamod. Men jag vet inte om jag kan skylla det på hormonerna...... Men Tuva var underbar hon vaknade inte en ändå gång.

Idag tog vi premiär turen i dubbelvagnen och det var skönt att komma ut och gå igen! Nu har axel sovit nästan hela tiden sen halv 4 imorse bara varit vaken och ätit typ.... Så vi måste försöka hålla honom vaken lite nu så han vänder på dygnet. Nu vaknar han!!

2 kommentarer:

cissi sa...

Skönt att ni är hemma igen! Det ska bli så kul att få se honom :)

Hälsa till familjen från Eklund/Lind!

Josse sa...

Ja nu ska man bara hitta lite rutiner på allt!!