måndag 13 juli 2009

Att jag aldrig lär mig!!!!

Ligger här på hotellet i Göteborg... Idag har varit en seg dag!! Eftersom jag åkte på feber och halsont igår kväll som fortfarande hänger i så går allt på halvfart. Men det nöjer sig ju inte Axel och Tuva sig med!!

Kan väl inte säga att det är det bästa hotellet vi bott på, Lars ville byta till Panorama, men jag känner att jag orkar inte.... Det duger bra, fördelen är att vi har ett kök där vi kan laga lite lunch och smidigt värma Axels välling!! Det var bara det att när vi kom stod det en skylt på köksbänken, Köksutrustning hyrs för 200 kr i receptionen.... Alla skåp var tomma!!

I morgon hoppas jag att jag piggnat till lite för då är tanken att vi ska bege oss till stadsparken, tror jag det heter....

Men som rubriken säger, det blir alltid långtråkigt när man är iväg såhär, eftersom jag är med barnen själv på dagarna...

Nu är det dax att knoppa!!

Inga kommentarer: