söndag 19 juli 2009

Sjuk vecka!!

Denna vecka har verkligen gått i sjukdomens tecken.....

I tisdags morse var jag tvungen att bege mig till en läkare i Göteborg, när vi väl hittade en så gick diagnosen fort. Hon sa att det var det djävligaste hon sett... Så det var bara att bege sig till apoteket och hämta ut antibiotika!! Dagen spenderades på hotellrummet tills dess att Lars slutade och skjutsade oss hem. Efter en matbit hos mor och far var det bara för Lars att bege sig tillbaka till Göteborg igen.. Jag begav mig hem för att få sova själv hela natten, barnen var kvar hos mormor och morfar!!

Onsdagen spenderades hos mor och far, det gjordes inte många knop den dagen!! Låg i badenbaden stolen hela em under 3 fleecefiltar i 30 graders värme och frös.... Så det var bara att börja äta alvedon igen!!

Sen har jag nog piggnat på mer och mer för var dag, men i fredags var jag en tur till sjukan igen blev skickad till västervik men hemskickad igen för att komma tillbaka på måndag... Så imorgon får vi väl åka till västervik....

Annars känner jag mig helt död i kroppen.. Skulle kunna somna stående, kan bero på att jag börjat snarka så jag sover väl inte så bra på nätterna... Inte Lars heller för den delen!!

Inga kommentarer: