söndag 8 juni 2008

Första doppet!

Jaha då var första doppet avklarat för i år! Det skedde på Tylösand i fredags!! Hur svalkande som helst!! Vi åkte till Halmstad i torsdags. På vägen gjorde vi ett stopp i Hyltebruk hos farmor, som var där med husvagnsklubben. Sen på kvällen kom familjen Jahr/Johansson och gästade oss tills idag. Efter en snabb sväng på stranden idag har dom nu begett sig hemåt.

I fredags var vi på stranden tills vi bränt upp oss. Eller vi kanske är fel att säga. Jag och barnen klarade oss. Jag har ju kunnat grundat bra när jag har gått hemma.... I lördags var vi in till stan en sväng som vi avslutade med pickninck i Norrekattspark. Sen gick vi och köpte lördagsgodis. Tuvas första lördagsgodis så nu har vi väl gjort bort oss... Men men nån gång måste det ju ske... Nu sover snart hela min familj, det tar på en att vara på stranden. Bilder kommer när vi kommer hem!!

Imorgon åker Lars och jobbar en sväng. Jag ska nog promenera in till stan en tur. Sen på tisdag ska Lars hämta Lill och Benke och barnen på flygplatsen. Efter 3 veckor i Spanien Med det sämsta vädret på 3 år tydligen. Vi kan ju inte klaga på vädret här hemma!

Inga kommentarer: