fredag 13 juni 2008

HALMSTAD

Jaha då har en vecka gått igen. Det går så himla fort. Vi är fortfarande kvar i Halmstad. Hemma hos familjen Karlén, vårat andra hem. Det är så himla bra att bo där, man känner sig verkligen som hemma.

I veckan har det inte hänt så speciellt mycket. I måndags var jag och barnen hos farmor och hälsade på sen tog vi en runda på stan. Innan vi tog bussen hem till Söndrum. Tuva var helt lyriska över att få åka buss. Så det måste vi göra snart igen. Stackars barn att aldrig ha fått åka buss innan. Sen kom familjen hem från spanien. Vi har inte hunnit träffas efter det att Axel fötts. Så Lill längtade och har tagit hand om honom hela veckan. Så vi har knappt märkt av honom. Och Lars har varit snäll och tagit honom alla nätter. För han och Axel har delat rum. Så det blir skillnad när vi kommer hem och jag ska ta honom igen. Man blir ju bortskämd så fort.

Sen har vi hunnit med att gå på skolavslutning Tuva och jag. Det var trevligt. Annars har vi bara slappat och tagit det lugnt. Man kan ju göra det på ett annat sätt när man inte är hemma!

Som jag skrivit tidigare kommer det bilder när vi kommit hem! Det lovar jag till er som vill se vad vi gjort!!

3 kommentarer:

Josse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ja herre gud så fort tre veckor går jag ville inte hem det ända jag längtade efter var Axel som vi tyvärr inte hade träffat och Tuva så klart!!!!!!!
Sen när vi kom hem sååååå underbart bara gosa med Axel hela tiden.......Jag hade innan talat om för flickorna att jag skulle ha Axel heeeeela tiden lite sura blev de men de fick acceptera.Jag vet inte om man är färgad och jävig men de är så duktiga Tuva på sina få tre år som kan och vet så mycket. Axel som bra två månader kan både tjabba och skratta med en de är helt otroliga dessa barn undra var de fått det i från hihihi måste vara faster eller nån släkting Tack för ert besök det var mycket trevligt som vanligt!!
Roligt att se att vi hade bilder som ni kunde delge andra framförallt Lars lergubbe! Hoppas du haft en trevlig helg Jozze! Många kramizar till er alla Lill

Anonym sa...

Hej på er tre veckor i spanien gick fort det ända som gjorde att jag inte böla var att jag visste att vi hade fint besök hemma!
Visst är man jävig och partisk men de är så duktiga dessa barn Tuva på sina tre år som är motorisk som få , vetgirig och språklig helt enorm! Axel sen endast två månader tjabbar och skrattar redan och helt enormt snäll sover och äter som en klockan vi får nog kalla honom Skalman! Jag hade innan sagt till flickorna att det är jag som har hand om Axel lite gruff men de såg snabbt att de var besegrade de hade inte en chans! Roligt att du hittade lite fina bilder i vår dator framförallt Lars grottmannen! Tack för ett mycket trevligt besök alltid lika kul när vi träffas! kram Lill