torsdag 19 juni 2008

Pysslar dag!!

Idag har jag pysslat för fullt. Har fixat klart halsbandet som systeryster ska ha på bröllopet. Gjorde om Tuvas oxå nu när jag hade en bättre tråd. Sen gjorde jag 2 armband, får se om syster vill ha det annars använder jag dom. För dom blev ruskigt snygga....! Sen har jag pysslat lite annat till bröllopet med. Men det kan jag inte säga något mer om nu.....
(Vet nån som blev väldigt nyfiken nu..... Eller hur?? Erkänn!!)

Midsommar tårtan är klar oxå!! Provade att göra den som var i Buffe tidningen. Med choklad botten och sen annat gojs på. Jag kan bara säga, att dom olika smetarna var goda. Så hoppas det blir gott ihop.

Imorgon ska vi käka lunch hos Fam Jahr/Johansson innan vi åker en sväng till Alv. På kvällen blir det ett besök i Brunnsparken. Och på kvällen ska vi äta nåt så konstigt som tacos, väldigt svenskt.... Annars ska man hem och grilla och fixa och då blir det så sent med mat för kidsen. Så då tänkte vi vara lite Wild and crays.

Annars kan jag bara berömma lilleman. Man märker knappt av honom förutom när han ska äta. Jag tyckte lite synd om honom förut för han hann alltid somna till lagom när jag skulle köra med elvispen. Han var med mig i köket och bakade!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vadåååå, nyfiken?! JAG?!?? Skulle väl inte tro det va?!?? Sen heter det inte nyfiken, det heter vetgirig...;) ;)

Ha en skön midsommar så ses vi snaaaaaaart! Kram på er från ett regnigt Rättvik...

www.arrdiz.se