söndag 20 juli 2008

Här kommer lite uppdateringar.... STUGA!!

INLÄGGET PUBLISERADES ALDRIG MÄRKTE JAG...... GÖR ETT NYTT FÖRSÖK IGEN.....


Förra veckan var Lars och jobbade i Färjelanda. Så då var det bestämt att hela familjen skulle följa med och bo i stuga!! Jätte trevligt tyckte vi att det skulle bli. Men stugan var inte den största och verkligen inte den fräschaste heller. Och till råga på allt var det ju inte det bästa vädret heller.... Så på måndagen efter att ha försökt fördriva två dagar på en camping fick jag nog då åkte jag och barnen till släktingarna i Halmstad!

Jag visste att den utvägen fanns hela tiden så vi lämnade Lars själv på campingen... Kanske inte så poppis jag hade inte blivit så glad. Man han finner sig i det mesta!! Jag tänkte det i bilen ner till Halmstad att vi åkte med för att umgås men det slutade med att vi stack där ifrån....



Så det blev några mysiga dagar i Halmstad i stället! Innan vi vände upp till Uddevalla för att packa ihop alla grejor för att bege oss hemåt!

Inga kommentarer: