söndag 20 juli 2008

Utmanad!

Efter att ha blivit utmanad av både Cissi och Emelie är det klart jag hänger på!!

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Shit vad tiden går vad gjorde man då. Men eftersom du Cissi precis slutat gymnasiet så hade ju jag ett år kvar, och sommar jobbade nog på Downstairs då!

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Eftersom det inte är så lågt kvar av dagen så.... Men jag ska äta fruktsallad och slänga mig i soffan för i morgon står det städning på listan.....

3. Godis jag gillar? Mörk choklad, röda och gröna godisar jag äter det mesta......

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? (Komiskt för Lars och jag diskuterade det i veckan) Men jag skulle betala av lånen.. Resa länge och långt. Renovera köket + toan. Hoppas att Lars skulle fria så vi kunde fixa bröllop.... Köpa en stuga vid en sjö....

5. Städer som jag bott i? Vimmerby - Södra Vi

Nu utmanar jag dig Systeryster!!

Inga kommentarer: