torsdag 3 juli 2008

Tiden går!

Guud vad tiden går... Nu var det ett tag sen sist igen... Händer inte så mycket försöker städa huset när jag hinner med. Vi ska få besök från Halmstad i helgen. Trevligt. Det är Lars´s gamla kompisar!

I dag har Axel varit på läkar besök och fått sin första spruta! Nästa vecka är han 3 månader. Shit vad tiden går!! Men ikväll vet jag inte vad det var med honom han gall skrek i 40 min innan han till slut somnade. Känner att man får så dåligt samvete mot Tuva när man måste lägga all tid på honom. Hon hade precis badat och var seg och ville bara ha välling och sova. Men det var inte så lätt för han verkligen gall skrek. Annars kan man ju låta honom skrika en stund men det gick bara inte... Det var nära jag ringde mamma så hon fick komma hit.

Idag har vi varit vid Nossen och badat hela dagen. Jag, Tuva, Axel och mormor. Det var skönt men man känner nu att man varit i solen...

I morgon ska Tuva och mormor åka tåg till Kisa och mysa lite.

Nu är frågan ska jag väcka honom och ge han mat eller ska jag låta honom sova.... Han åt vid 18 och brukar alltid äta runt 21. För att sen vara duktig och sova till 4-5 på morgonen Om jag inte väcker honom kanske jag får gå upp runt 24 inte så kul... Vi får se hur jag gör. Ha det bra!!

Inga kommentarer: