onsdag 24 september 2008

Kalasdax!!

Idag har jag varit på kalas hos Mia som fyller år idag! Trevligt med lite tjejfika utan barn. Det var längesedan jag var på det!! Som tur var ställde mamma och pappa upp som barnvakter och när jag kom hemefter 9 så sov barnen. Men middag som mutning kom de hit tidigare så jag fick åka och träna innan!! Tack så mycket! Guld värt! För imorgon blir det ingen skivstång för då ska jag till frissan!!

Annars händer det inget speciellt på dagarna! I måndags var vi i lekparken med Lena, Noel, Stella, Jennifer, Otto och Malte. Sen på kvällen var vi hos mamma och pappa och åt kvällsmat! Givetvis cyklade Tuva, hon har blivit så duktig! Igår kände jag för att gå ut och gå. och hon ville gärna cykla så vi gick iväg. Upp mot torget (kioskbacken är lite läskig..) bort till vändstigen och förbi skolan och runt blomsteraffären och hem. Det gick jättebra!! Annars var vi inne i Vimmerby igår! Var och fikade med Stella och Maria! Alltid lika trevligt! Sen tjatade Tuva om att hon ville leka hemma hos Stella så då åkte vi dit en sväng innan det bar av hemåt!

Idag har vi varit på sagostund på biblioteket och i morgon är det sångdax sen har denna veckan gått!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja sen har denna vecka gått och nästa vecka kommer vi!!! Så du lär du inte se barnen på heeeeela veckan, eller ja, ett i taget förståss, vi kan ju inte ta död på moster! För nu attans ska jag mostra på heltid :)
kramkram!!! från moster

Josse sa...

Ja nu är det inte långt kvar!! Vad bra då kan ju jag ta semester nästa vecka....