söndag 28 september 2008

Ännu en helg till ända!!


Gud vad helgerna går fort!!! I torsdagskväll var jag hos frissan! Så nu är jag blond igen, jag blir chockad varje gång jag kollar mig i spegeln. Men men snart har man väl vant sig. Men den gamla färgen satt! Jag satt med blekmedel i mer än 1 timme. Det kändes i hårbotten....! AJ AJ!
Annars var fredagen lugn vi (Lars) rensade i garaget så nästa helg blir det en vända till tippen! Fredagskvällen till bringades hos familjen Milton. Delvis. Jag passade på att åka och träna när Maria skulle iväg på parylites visning. Och när jag kom tillbaka var inte min familj sugen på att åka hem! Så jag fick åka hem och hoppa in i duschen och ta ut linserna och vända tillbaka till stan igen! För det är ju så att den familjen har en hund som jag ibland tål och ibland inte just den kvällen verkade jag inte tåla honom! Så pga fick jag ha glasögon igår.....! Inte så populärt...! Lördagen var annars lugn. Vaknade och kände mig inte alls pigg. Så när Lars och Tuva åkte till stan för att handla lite passade jag på att sova! Skönt!
Idag har det varit start för Tipspromenaden! Så Lars och jag lyckades få 11 rätt inte illa!! Sen har vi haft möte med Upp till 8 och planerat höstens aktiviter och Tomtemyset. Så är det någon som känner eller vet någon som har något hantverk eller annat pyssel som dom vill sälja eller ställa ut på Tomtemyset så är det bara att säga till!!
Idag passade vi på att grilla!! Undra om det var sista grillningen för i år?!?!
Nu är det nog dax att stoppa något i magen efter kvällensträning innan sängen väntar...!
Tuva & Axel spelar fotboll.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta ungar!

Anonym sa...

Bild på dej som blondie efterlyses!
Ha det gött kramar Lill