torsdag 13 november 2008

Då var det snart helg igen!

Denna veckan har varit lugn. I måndags var vi hos Anna och mös en hel dag och i tisdags var vi hos Maria och Stella och lekte! Igår blev det sångstund och idag har vi varit på öppethus i församlings hemmet och lekt och fikat!

Annars har jag tagit tag i mitt liv igen sen jag ställde mig på vågen och såg att det visade mycket mer än vad jag trott... Det har varit mycket dåliga undanflykter nu för tiden. Så jag tänkte om jag kör på nu, så är jag kanske klar till jul! 1 kg redan denna veckan! Dom dagarna jag inte kommer iväg på träning försöker jag ställa mig på min orbitrek. Och faktiskt har jag gjort det varje kväll känner mig stolt! Men märker man att det gör skillnad så är det ju lättare!

Lilleman ligger nu ute i vagnen och sover! Han har börjat hasa/åla sig fram så snart får Tuva det inte lätt! Igår när dom var nere ropade hon att Axel var påväg till blomman som stod på golvet, så det var att flytta undan den!!

I helgen körs Novemberkåsan här. Så vi får se vad det är för väder om vi ger oss ut i skogarna en sväng! Och nästa helg blir det Karlstad och hockey det ska bli skönt att komma iväg och bara va och sova på hotell.

Det blev en lite uppdatering i allafall!

Inga kommentarer: