onsdag 26 november 2008

Ett tag sen förra inlägget....!

Cool kille! Visst ser det nästan ut som han pekar Fuck Off

Har inte haft lust att skriva något. Inte för att jag inte har haft något att skriva utan det har bara blivit så...
I helgen var vi i Karlstad och kollade på hockey med Maria och Jocke! Supertrevligt och skönt att komma iväg! Vi lämnade barnen redan på fredagskvällen det var lyx! Kom på ikväll när jag la barnen att det är första kvällen jag gjorde det sen i torsdags... I söndags hade vi tomtemys möte och så tränade jag. I måndags var jag oxå och tränade.Igår hade vi styrelsemöte och när jag kom hem sova Axel men inte Tuva... Ibland har man det smidigt...

Det får bli allt för ikväll avslutar med lite kort!

Ta hur mång kort du vill för jag tänker inte skratta....


Hm går denna att äta.......

Data nörd.... Här spelar Tuva Alfonsspelet. Hon är jätte duktig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja !
Till och med när Axel ser noshalant ut är han om möjligt än mer lik sin far.
Kul för Tuva att börja med data lite det finns ju hur mycket vettiga program som helst. Ha det gött kram Lill

Anonym sa...

Åh jag bara älskar Tuvas sitt-stil :) :) Ärft efter moster månne ;)

Å jag håller med Lill, det finns mycket vettiga program!

Längtar jättemycket efter er nu!!!
kram systeryster