tisdag 16 december 2008

Jordskalv!!

Jaha då var man en erfarenhet rikare.... Vaknade i morse av att nattduksbordet skakade. Kändes precis som när snöplogen åker förbi hemma. Tänkte inte mer på det då, men när jag läste aftonbladet förstod jag att det var det jag känt. Men jag var tvungen att ringa Lill och kolla och hon hade oxå känt det! Lite läskigt faktiskt.

Annars är det lugnt! I går fyllde jag ju år!! Känns som att det inte är något att fira längre.... Nellie och jag fyller ju år på samma dag. 14 år!! Det ni, tänk när man var det!! Så hon hade lite kalas igår! Trevligt som vanligt!!

Idag ska vi ta en sväng på stan!!! Se om vi hittar något spännande!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

menar du att de skakade i ditt nattduksbord i södra vi??!!lr är ni på besök hos nån i skåne?

Josse sa...

Vi är hos släktingarna i Halmstad!!