fredag 5 december 2008

Milde eller Kindman!

I oktober är det dax att bli man och hustru......
Så det är mycket funderingar och planeringar som figurerar i huvudet....
Om hur vi vill ha det! Jag tycker det är jätte svårt!

Det är ju långt kvar men det är mycket att tänka på!
Just nu lyssnar vi på musik till kyrkan och funderar kring det...
Sen är det dax att börja prova klänningar... En del har ju väldigt lång leveranstid och det är något jag vill vara klar med tidigt!! Jag har en bild av hur den ska se ut. Men som alla säger att när man börjat prova, får man en helt annan bild.... Så vi får väl se vad det blir.
Det som är helt klart är att Lars inte ska få se den innan!!

Avslutar med att lägga in en bild på systeryster och Tuva fisen från deras fantastiska bröllop!! (Inte Tuvas och Carros då utan bröllopet mellan Carro & Nicklas)

Det var faktiskt på väg hem från bröllopsfesten som Lars friade!!

I jul tror jag det kommer bli mycket bröllopsprat!! Eftersom Systeryster och Nicklas kommer ner och firar hela julen med oss. Det kommer bli jättemysigt!! Det var några jular sen sist!

Tror det var Tuvas första jul. Sen har dom fått jobba och förra julen åkte Tuva, jag, mamma och Pappa upp, för Lars var tvungen att åka iväg och jobba! Så vi har ju iallafall alltid träffats!

Nu är det dax för sängen, vi har varit i Hagadal och badat idag så man är lite seg..

Imorgon blir det julbord i Kisa med mitt jobb! Ska bli riktigt trevligt!!

3 kommentarer:

Marlene =) sa...

Ni kan ju alltid heta Mildman så är det ju lite från bådas efternamn :)
Ha en trevlig helg!
Kram Marlene

Anonym sa...

Vi ska prata bröllop hur länge som helst!!! Längtar massor efter er nu!!
PS: Du är utmanad!!!! Kolla vår blogg! Ds.
// Systeryster

Anonym sa...

Du kan ju heta Kindman Milde
eftersom Milde är så kort
och Kindman är ju lite ovanligt.
Faster