onsdag 3 december 2008

Då var det en vecka sen igen....

Känns som jag inte har någon motivation att skriva oftare.... Just nu har jag Tuva fortfarande vaken... Hon somnade nu ikväll när jag var ute och gick... Hon är hur pigg som helst men inte jag... Jag sa precis till henne att vi skulle gå och lägga oss, fick till svar Varför då?? För det är
natten och jag är trött svarade jag. Fick till svar gå och lägg dig då!!

Annars är det full fart här hemma! Axel har ju i ett par veckorstid ålat sig fram. Han får verkligen upp farten! Nu sista dagarna har han börjat ställa sig i krypställning. Så vid Jul kryper han nog och reser säkert sig upp mot allt.... Så jag vet inte hur det kommer bli med gran i vårt hus denna jul....

På lördag är det dax för första och enda Julbordet för i år (om man inte räkna julafton hos Mor&Far) Vi ska till Kisa Wärdshus med jobbet. Ska bli trevligt! Speciellt när skjuts och allt är fixat och chefen betalar....! Får se om det blir Pumpen efteråt.
Avslutar som vanligt med lite kort!

Planterade 2 amaryllisar igår. Blev faktiskt rätt nöjd...
Så här kan det se ut när man lämnat lilleman själv. Allt är ut rivet...

Klätter apan vill ju oxå var med på kort....

Här försöker man ta ett kort. Men så finns det någon som anfaller kameran...

En Spillevink på framfart!

Nu ska jag försöka sova får se vad Tuva hittar på. I värsta fall får hon väl sova hos mig....

Inga kommentarer: