torsdag 16 oktober 2008

Cykel tur och promenad !


Så här slutade min promenad med Lena och Jenny! Tuva skulle cykla men som ni ser så blev det inte så! För när vi var borta vid vändstigen så skulle hon inte cykla mer! Men jag ger mig inte så lätt, så jag tyckte att du måste cykla hur ska vi annars komma hem.... Efter en bit gnällande så råkade hon ju ramla, styret i magen och ont på knät mm. Så då gav jag med mig och hon fick sitta i vagnen med Axel. Efter en bit hade de båda somnat.....
Innan hade vi ju varit i församlingshemmet och lekt och denna vecka har det varit många sena kvällar så man får väl förstå att hon var trött... Det blir aldrig som man tänkt sig! Men nu blev det lite uppdatering i alla fall. Ska se hur min kalops på spisen är innan jag ska gå ner och slänga i en maskin med tvätt innan Lars kommer hem och jag ska få åka och träna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Världens sötaste syskon!! Hur mycket hemmafrupoäng är det att koka kalops?????? ;)

En annan liten fråga....hur fick du hem cykeln????

Kram systeryster

Josse sa...

Ja det är värt många poäng..... Idag ska jag göra rent ugnen....

Cykeln fick jag dra hem... Som tur är har hon ju stödhjul så dåbkan man ju dra i ett handtag bara!!