lördag 4 oktober 2008

Veckan som gått!!

Denna vecka har ju syster och deras hundar varit här! Så det har varit fullt upp!! I onsdags var vi en sväng till stan och i torsdags drog vi iväg till Västervik. Alltid lika trevligt när syster är här!

Igår efter begravning hoppas vi att Tuva eller Axel blev smittade av vattenkoppor! Albin och Casper hade det. Så först hade de inte tänk följa med på middagen, om det var någon som var rädd för att bli smittad. Men jag sa att för oss är det lugnt vi vill gärna ha det! Så hit med massa koppor!!

Nu är Tuva med moster och morbror till stan en sväng. Lars är på tippen och Axel sover. Så först tänkte jag om jag skulle putsa lite fönster men jag tror nog det bara stannar vid en tanke...

Igår blev det en syndar dag... Först tårta i försammlingshemmet sen blev jag så sugen på kladdkaka så det blev det igår kväll..... Sen känner jag på mig att denna dag inte blir så nyttig heller.... Så vi får väl se vad vågen visar på måndag..... Men ibland måste man ju få synda eller hur...???

Inga kommentarer: