torsdag 16 oktober 2008

Ojojoj!

Vet inte vad jag ska skylla på denna gång....... Har tänkt så många gånger att nu ska jag skriva lite men det blir aldrig av! Helgerna går ju av bara den så då finns det inte en chans att skriva! Men ska väl ändå uppdatera lite som hänt!

Förra veckan hann vi med mat hos Madde och barnen! Trevligt det blir allt för sällan! Annars var det som vanligt. Axel var på läkarkontroll 70 lång och 8,2 tung. En stor kille, i helgen plockade jag bort massa kläder strl 68 och neråt så nu kör vi på 74! Annars var det lugnt i helgen, sorterade visserligen en massa papper... Räkningar mm som borde kommit in i pärmar för längesedan.....

Denna vecka har bjudit på en shoppingtur till Linköping med Maria och Stella. Igår var pappa här och var barnvakt så jag kunde komma iväg och träna! Det var snällt!! Tack!!
Och äntligen har jag beställt mig en Orbitrek. Jag har ju varit ute efter en begagnad men inte hittat nån bra. Men nu beställde jag en från ellos! Väntar ivrigt på att den ska komma hem!!

En stol är alltid gott till efterrätt.............

En nöjd stora syster!!

Och så avslutar vi med lilleman som har blivit jätteduktig på att sitta själv. Nästan men bara nästan att man kan lämna honom själv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag började tro att du lagt ner bloggandet...men kul med en uppdatering!!!! Lilleman är ju bara för söt!
Kramkram systeryster!

Josse sa...

Jag det tog lite tid mellan inläggen...