fredag 16 maj 2008

Fredag!

Jaha då hade fredagen oxå sprungit iväg. Dagen spenderade vi på Alv som öppnade i dag. Det var trevligt i det växlande vädret från mulet till blå himmel till spöregn. Men vi hade tur för regnet kom när vi satt på Linas och åt lunch. Tuva var mest intresserad av att se Pippi. Först var hon blyg men sen pratade hon med pippi. Vi avslutade med att se föreställningen på stora scenen. Kom an Kom an pirater. Den var jätte bra! Här kommer några bilder från dagen.
Axel fick ligga i sin vagn...





Sen har vi tömt kameran idag så här kommer det lite mer bilder.



Idag har jag fått på mig min ring igen. Som Lars sa, och då är vi förlovade igen då! Jag har ju börjat försöka vara lite duktig nu igen. Har ju ett bröllop i sommar.... Då vill man ju ha gått ner lite.. Så nu räknar vi lite points. Lagade en god kyckling idag, Basilikakyckling, hittade receptet här på nätet. http://helenas-web.nu/Recept/ Det är så bra för där står det hur många points det är!

Sen fick vi ju fått vår altan klar för ett par veckor sedan!! Här äter vi premiär lunch!!

2 kommentarer:

Marlene =) sa...

Låter mysigt att vara på ALV. Vi brukar gå dit med barnen på jobbet så ofta vi bara kan på sommaren. Kul att du får på dig ringen igen, tränar du nåt särskilt eller promenerar du bara?
Ha en skön lördag!
Kram Marlene

Josse sa...

Ja vi komemr tillbringa många dagar där i sommar! Jag försöker komma iväg och träna när jag har barnvakt! Annars försöker jag gå endel. Men jag tycker det är så tråkigt...