fredag 30 maj 2008

Veckan som varit!!

I Tisdags fick vi besök av kusin Becka med barnen Felix och Ellen. Det var länge sen vi såg men som sagt va, tiden finns inte alltid till. Men det är alltid lika trevligt att ses! Dom hade fina tröjor med till Axel
och halsband och armband till Tuva, som hon sover med... TACK SÅ MYCKET!
Karin och Ulla passade oxå på att komma, av nån anledning så ser man dom lite oftare. Dom hade oxå fina kläder med till Axel och en bok till Tuva. TACK SÅ MYCKET!
Annars har veckan inte bjudit på något speciellt. I onsdags var vi och åt lunch hos Anna innan vi gick ner på stan en sväng. Sen hade Anna barnen när jag åkte och besiktade bilen. Som gick igenom galant!
Sen har jag försökt att sola lite men då är det alltid något barn som vaknar... I tisdags låg jag ute på baksidan när jag hör en massa barn. Tuva och hennes avdelning på dagis var visst i Hagaparken och lekte. Efter en stund hör jag Tuva säga att där bor jag... Ja tänkte jag och här ligger jag och solar.... Men men jag får ju göra vad jag vill när hon är där men det kändes lite konstigt!
Jag har bestämt mig för vilken klänning jag ska ha på bröllopet och den har jätte tunna axelband så nu måste jag ju tänka på brännan så jag inte får några fula ränder... Var ute och gick en kväll med ett brottalinne på mig och då blir det ju ränder direkt! När man inte vill....
Igår var jag duktig och tvättade bilen både in och utvändigt, då fick man ju vara i solen......
Idag ska vi nog måla klart det sista så vi blir klara någon gång! Sen är det den dagliga sysslan att vattna det nysådda gräset... Men nu ser man att det börjar komma upp så då känns det inte lika tröst löst längre...
Och ikäll kommer systeryster så denna helg kommer bara springa iväg den oxå!!
Nu är det dax att springa och göra välling!!

Inga kommentarer: