måndag 12 maj 2008

Vår duktiga tjej!!


Måste ju bara skriva om vår duktiga tjej som inte använder blöja längre (på dagarna). Hon har inte alls varit intresserad av det innan. Men nu bar så där har hon blivit det, så i helgen har hon bara haft blöja på nätterna och idag har hon varit utan på dagis och det har funkat jätte bra! Det har bara blivit två olyckor sen i fredags. Den som hände idag får jag ta på mig. När vi gick från dagis sa hon att hon var kissnödig då frågade jag om hon skulle kissa i skogen. Då fick jag till svar att kisset stannade "kvar" tills vi kom hem. Men när vi kom hem gick jag ut och pratade med Lars och glömde helt bort att hon var kissnödig så när jag kom in var hon jätte ledsen för att hon inte hunnit till toan. Hon hade inte fått av sig skorna....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan va roligt att se så stor han blivit jag längtar så jag dör han är sööööööööt. Ja så klart längtar vi efter Tuva också men det är ju inte så länge sen vi såg henne.Vad duktiga ni varit båda akta er bara ta vara på varann och var rädda om er!! Många kramar på er Lill