tisdag 20 maj 2008

Onödig info!!

Eftersom vi kunde haft möjligheten att åka till Spanien var jag bara för skoj skull inne och kollade vad det skulle kosta för vår familj. Om vi skulle åka lördagen den 24 maj till 14 juni skulle det kosta oss 2044:-. Det är ju helt sjukt billigt!! Men men det blir man ju inte lyckligare av nu!

I måndags tog vi en tur till alv igen denna gången med Bell och Stell, som Tuva säger. Då menar hon Isabell och Stella. Maria var med oxå hon hade fixat med sig fika. Det hade jag inte haft en tanke på! Vi var kvar tills dom stängde vi 5. Sen hängde vi med hem till dom och blev bjudna på mat. Jätte trevligt!! TACK!! Potatis, fläsk och löksås. Det var kanon nu har jag en maträtt till att laga! Sen drack vi lite te och snackade lite skit.
Idag har jag försökt städa lite men man hittar ju alltid något annat som är roligare att göra..... Nu hoppas jag barnen sover så att jag oxå kan gå och lägga mig! Lilleman åt vid 8 så vi får väl se när man blir väckt inatt!!

Inga kommentarer: