fredag 30 maj 2008

Säger det igen!!

Vad tiden går fort!! Lars sa igår att det var länge sen du bloggade..... Men det finns liksom inte tid. Så då får man gå upp så här på morgonen... Näe skojar bara!! Lars har tagit Axels natt mål och jag skulle ta på morgonen. Så nu vid halv gnydde han till så jag gick upp för att göra mat. Men då ropade Lars att han åt vid halv fyra. Så då kände jag att det inte var nån ide att gå och lägga sig, för gör jag det så vaknar han väl direkt!!
Axel är så duktig han åt igår kväll vid tio och sen sov han till halv fyra! Han är ju ändå bara 7 veckor! Jag kommer inte ihåg när Tuva började hoppa över nattmålen. Man glömmer ju så fort!! Nu hör jag några tassande steg i trappen. En Tuva som vill ha välling. Så det var tur jag inte gick och la mig!!
Ikväll kommer systeryster. Det ska bli kul! Vi har inte setts sen påsk! Så hon har inte träffat Axel! Vår lilla bebis. Eller man kanske ska säga stora bebis!

Inga kommentarer: