lördag 17 maj 2008

Kise-Marken!

Idag har det blivit ett besök på Kisemarken. Lars är i Västerås på svensexa så mamma och pappa följde med oss till Kisa. Det var trevligt Tuva åkte karusell och köpte torkad frukt! Mamma köpte färsksaltad kindagurka, bostongurka och senap. En påse till sig och en till mig. Så nu ska det ätas gurka den är ju så god! Nu sover Tuva, Axel och morfar. Och mormor lagar mat. Det är kanon! Så har denna dag oxå snart gått!

Det är Nicklas svensexa Lars är på. Dom skulle kidnappa honom i Falun när han var på plutonsövning(eller nåt liknande). Sen skulle dom till Västerås och Arosfortet. Jag tror det heter så. Sen lite spa och sen middag! Så det hoppas jag blir trevligt. Jag skämtade med Lars, om dom skulle raka honom. Men vi sa att det vore inte så poppis bland vissa...... Nämner inga namn....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej det är farmor som kommit in på nätet. Det är skönt att få se hur ni har det, här är det bra ska ut med Sofie,Bobby o några till okäka firar deras födelsedagar.Jätte trevligt att få se mina barnbarn så där emellan åt krama dom från mej o va rädda om er så hoppas jag att vi ses snart.
Många kramar
Farmor Lillie-Britt

Anonym sa...

En upprörd blivande fru From:

GHhaaaaa, men shit! Fanns det seriösa tankar på att raka Nicklas????? Tur för dom att dom inte gjorde det!!!! För då abbans hade jag blivit sur!!